Skocz do zawartości

Babskiswiat.net używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Mahjong
Opis: Nieśmiertelna gra. Mahjong html5 online.

2048
Opis: Hit 2014. Prosta, logiczna i niezwykle wciągająca gra 2048.

Saper
Opis: Saper - kto nie zna tej gry...

Zdjęcie

Oświetlenie w domu

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 rozalin

rozalin
  • Użytkownik
  • 384 postów

Napisano 16 września 2020 - 09:50

Muszę zdecydować, gdzie ma być oświetlenie w nowym domu. Domek malutki, na dole salon z kuchnią, na górze poddasze 3 pokoje i łazienka. Chcę,by wszystko było raczej jasne, białe. jestem zielona jeśli chodzi o oświetlenie.

Pieniądze szczęscia nie dają ale zakupy to co innego. 

#2 girltalk

girltalk
  • Użytkownik
  • 415 postów

Napisano 16 września 2020 - 10:29

Zacznijmy od tego że nie ma możliwości doradzenia Ci czegokolwiek bez planów, kolejna sprawa, wszystko zależy od tego czy lubisz jak jest ciemniej czy jaśniej, ja osobiście proponowałabym przejście się z planami do sklepu oświetleniowego (raczej takiego z prawdziwego zdarzenia) i tam się poradziła, nam cholernie sympatyczny i słuchający Pan doradził, pokazał i zrobił wycenę za darmo ( a weszliśmy tam tylko z ciekawości bo szukaliśmy konkretnej lampy do kuchni), nie musisz przecież tam u nich brać ale będziesz już miała na czym się wzorować...

Oświetlenie polecam przejrzeć sobie tutaj:

https://www.elampy.p...ka-21000hm.html

W sklepie mają moim zdaniem świetne lampy.

lampa-wiszaca-annika-21000hm.jpg

Żaden dzień się nie powtórzy,
nie ma dwóch podobnych nocy,
dwóch tych samych pocałunków,
dwóch jednakich spojrzeń w oczy.

http://babskiswiat.net

#3 chutneyka

chutneyka
  • Użytkownik
  • 167 postów

Napisano 20 października 2020 - 18:43

oświetlenie może zrobić niesamowity nastrój, w salonie sobie założyłam nowe lampy, wybrałam białą holy activejet, wygląda genialnie i daje przyjemne światło

#4 jjusti18

jjusti18