Skocz do zawartości

Babskiswiat.net używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Mahjong
Opis: Nieśmiertelna gra. Mahjong html5 online.

2048
Opis: Hit 2014. Prosta, logiczna i niezwykle wciągająca gra 2048.


Saper
Opis: Saper - kto nie zna tej gry...

Zdjęcie

Dodatkowa kasa, gdy mam wkład


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 karolajn

karolajn
  • Użytkownik
  • 48 postów

Napisano 04 sierpień 2015 - 13:48

To pytanie może bardziej do facetów powinnam kierować ;) ale babki też sie znają na zarabianiu, co nie? Chodzi oto, że mam kasę odłożoną ale chciałabym ją pomnażać. Co proponujecie, lokata, giełda cokolwiek byle bezpiecznie. Juz dawno temu chciałam brać udział w zakładach buchmacherskich...tylko zabrakło mi odwagi no i to gdzieś tam przypomina hazard... no wiem co zrobić z tą kasą.



#2 beżowa

beżowa
  • Użytkownik
  • 41 postów

Napisano 07 sierpień 2015 - 11:25

Nie znam się na giełdach i zakładach... kiedyś grałam w lotto ;) ale wolę brać los we własne ręce. Fajnie, że chcesz pomnażać kasę. Tego nauczył mnie tata i od niego wiem o klubie inwestrów. Poczytaj na spokojnie i sama zdecydujesz czy to dla Ciebie za nbardzo ryzykowne (choć wcale nie jest ) i zobaczysz co i jak /link/

#3 Barbarella

Barbarella
  • Użytkownik
  • 49 postów

Napisano 05 listopad 2015 - 10:31

klub inwestorów jest naprawdę godny polecenia. też dzięki pożyczkom pozabankowym zaczęłam pomnażać swój kapitał :)



#4 Aldona12

Aldona12
  • Użytkownik
  • 18 postów

Napisano 12 grudzień 2015 - 20:52

Może załóż własny sklep internetowy? To jest zawsze dobra opcja. Zerknij na /link/ Tam chemia włoska bardzo dobrze się sprzedaje. Mały sklep i pewny dochód i to jeść nie woła. Zakładasz i jest.

#5 Amman

Amman
  • Użytkownik
  • 163 postów

Napisano 16 marzec 2022 - 12:59