Skocz do zawartości

Babskiswiat.net używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Mahjong
Opis: Nieśmiertelna gra. Mahjong html5 online.

2048
Opis: Hit 2014. Prosta, logiczna i niezwykle wciągająca gra 2048.

Saper
Opis: Saper - kto nie zna tej gry...

Zdjęcie

Pogaduchy majowe 2014

• Zamknięty Temat jest zamknięty
340 odpowiedzi w tym temacie

#1 gogi

gogi
  • Użytkownik
  • 627 postów

Napisano 01 maj 2014 - 07:37

Witam w maju!!!! <hello>

1.05.1976r...jestem w klasie I Szkoły Podstawowej nr5 w Jeleniej Górze...razem z innymi uczniami idziemy w Pochodzie Pierwszomajowym,w ręce mam biało-czerwoną chorągiewkę,jest wesoło,jestem dumna...chociaż niczego nie rozumiem świetnie się bawię. <sun>

1.05.1985...jestem w Iklasie Technikum Chemicznego w Jeleniej Górze...pochód pierwszomajowy i ja z uczniami naszej szkoły w białym fartuchu i kolbą z roztworem nadmanganianu potasu w ręce...wesoło ale już wiem,że idę bo muszę...bo nam dyrektor kazał... <co>

1.05.2014...siedzę w pokoju przy komputerze i klikam sobie,nic nie muszę...piję kawkę,jest piękne słońce za oknem... <tancze>  <tanczy7>

Życzę miłego dnia! <kwiatek2>  <byebye>

Użytkownik gogi edytował ten post 01 maj 2014 - 07:48

#2 Aneczka

Aneczka
  • Użytkownik
  • 1325 postów

Napisano 01 maj 2014 - 07:41

Witam w maju.

Czas leci jak szalony i nie mogę uwierzyć,że minęło już cztery miesiące 2014 roku.

W związku z tym, że pogoda sprzyja będzie dziś u nas wielki rodzinny grill. Będzie kiełbacha, karczek i inne cuda. Wpadną moje siostry i rodzeństwo mego męża. Zapowiada się całkiem sympatyczne popołudnie i wieczór.

Dzieciaki szaleją i chcą już na dwór. Szaleństwo totalne ogarnia moje skarby więc ruszam z interwencją.

Dołączona grafika

#3 Majorka^^

Majorka^^
  • Użytkownik
  • 5119 postów

Napisano 01 maj 2014 - 09:28

1.05.2014...siedzę w pokoju przy komputerze i klikam sobie,nic nie muszę...piję kawkę,jest piękne słońce za oknem...  

:mrgreen: