Skocz do zawartości

Babskiswiat.net używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Mahjong
Opis: Nieśmiertelna gra. Mahjong html5 online.

2048
Opis: Hit 2014. Prosta, logiczna i niezwykle wciągająca gra 2048.

Saper
Opis: Saper - kto nie zna tej gry...

Zdjęcie

Wrześniowe pogaduszki

• Zamknięty Temat jest zamknięty
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Madzik :)

Madzik :)
  • Użytkownik
  • 6 096 postów

Napisano 01 września 2017 - 11:03

Witam we wrześniu  :-)  Coraz bliżej jesień...  :-)

Miniony tydzień u nas chorowity. Krasnal przyprowadził z przedszkola katar i stopniowo każde z nas się pochorowało.

Najtrudniej z Młodą - nie mam doświadczenia z przeziębionym niemowlakiem, a o takiego widać nie trudno przy starszym przedszkolaku  :->

Poza tym - pełno zmartwień u nas w rodzinie, ciężkie decyzje i problemy, także finansowe  <bezradny>  Ktoś liczy na naszą pomoc, ale niestety przekracza, nieznacznie, ale jednak przekracza nasze możliwości. I z jednej strony czuję obowiązek, a z drugiej rozsądek mówi, że będzie nam za ciężko. I nie wiem co mam robić, nie wiem co mam powiedzieć. 

Krasnal w przedszkolu, Królewna śpi, a ja rysuję dalej te wykresy i rozliczenia  ;-)   Mąż dzisiaj wcześniej wraca do domu i weekend  :-)  Narazie bez planów - podobno ma być deszczowo  :-> 

Trzymajcie się ciepło <buzki> 

#2 Majorka^^

Majorka^^
  • Użytkownik
  • 5 119 postów

Napisano 01 września 2017 - 22:13

@elizabeth kurde mnie też coś bierze. Wczoraj katar. Dziś jeszcze głowa bolała. Ehhh.
Jak bedziesz w 'lepszym' stanie to pisz co z Cytryną ;)

Witam i ja wrześniowo.
Jutro idziemy na 18.
Standardowo nie mam w co się ubrać:lol:
Sterta prania czeka. Ogólny bałagan zawitał. Szkoda, ze synuś dopiero niedawno zasnął, a mamę woła łóżko.
Dziś pogoda iście jesienna.

Miłego!
Co to jest miłość ?
To spacer podczas bardzo drobniutkiego deszczu.
Człowiek idzie, idzie i dopiero po pewnym czasie orientuje się,