Skocz do zawartości

Babskiswiat.net używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Mahjong
Opis: Nieśmiertelna gra. Mahjong html5 online.

2048
Opis: Hit 2014. Prosta, logiczna i niezwykle wciągająca gra 2048.

Saper
Opis: Saper - kto nie zna tej gry...

Zdjęcie

Chlamydia trachomatis - jak długo trwa leczenie?

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 anna.k

anna.k
  • Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 26 marca 2011 - 16:15

Drogie forumowiczki. Razem z mężem planujemy wreszcie postarać się o dzidziusia. Na wszelki wypadek zrobiłam sobie wczoraj viola Chlamydia Test na obecność chlamydii trachomatis. Niestety wynik wyszedł pozytywny. Jestem już umówiona do lekarza, ale wizytę mam dopiero za miesiąc. Czy któraś z was orientuje się jak długo trwa terapia antybiotykowa w przypadku chlamydii? Nie chcemy zbyt długo czekać na staranie się o fasolkę :/

#2 Sajuri

Sajuri
  • Użytkownik
  • 11 336 postów

Napisano 26 marca 2011 - 22:15

Bardzo ważnym elementem leczenia zakażenia Chlamydialnego jest szybka diagnoza. Im wcześniej zakażenie zostanie zdiagnozowane tym większe prawdopodobieństwo powodzenia terapii. Leczenie zakażenia bakterią Chlamydia trachomatis polega przede wszystkim na podawaniu antybiotyków. Najczęściej podawanymi lekami są erytromycyna lub azytromycyna. Ważne jest to, aby leczeniu poddali się obydwoje partnerzy seksualni. W przypadku gdy tylko jeden partnerów zostanie poddany terapii często dochodzi do ponownego zakażenia.
zródlo:biomedical.pl
Prosilam o wszystko, zeby cieszyc sie zyciem.
Dostalam zycie, zeby cieszyc sie wszystkim

#3 magda87

magda87
  • Użytkownik
  • 4 postów

Napisano 31 lipca 2011 - 18:27