Skocz do zawartości

Babskiswiat.net używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

girltalk

Rejestracja: 15 wrz 2012
Poza forum Ostatnio: wczoraj, 08:16
-----

Moje posty

W temacie: Zabawy z dziećmi.

wczoraj, 08:16

Mam akurat pięciolatki dwie i powiem Ci że wszystko zależy od dziecka. Moje mają różne zainteresownia. Ale LEGO dostały obie i się świetnie bawią. A wcześniej nie korzystały wogole z klocków . Więc wydaje mi się że klocki są takie uniwersalne.
No albo jakąś książkę fajne wydanie .. klasyk dzieci z Bullerbyn , Plastusiowy pamiętnik ..
 
Warto też raz na jakiś czas wybrać sie z dziecmi do sali zabaw
Uwielbiają takie atrakcje. 

W temacie: Czego używamy do pieczenia?

10 czerwiec 2021 - 11:56

Witam Czy według Was, samodzielne pieczenie chleba na zakwasie jest opłacalne? Pomijając czasochłonność, bo nie pracuje zawodowo i spędzam czas w domu ;)
Piekę chleb na zakwasie żytnim, na mące pszennej, z ziarnami. W piekarniku elektrycznym.
A i zastanawiam się również nad kupieniem sobie wypiekacza do chleba. Czy ktos moze posiada takie urzażenie i napisze czy jest wygodniej piec w zapiekaczu czy jednak pozostawc przy pieczeniu ręcznym
 
Biorę pod uwagę to urządzenie. 

W temacie: Ksiażki godne polecenia...

10 czerwiec 2021 - 11:24

W ostatnim czasie czytałem kilka serii fantasy
Miecz przeznaczenia - dobra chociaż trzeba nastawic sie na dłuuugie czytanie bo ksiazek w serii jest kilkanascie, niestety ale z każdą kolejną poziom spada.
 
Wiedźmin - moja ulubiona seria fantasy. Polecam również serial, nie jest tak dobry jak seria książek, ale daje radę. Aczkolwiek osoba która jeszcze nie miała styczności z ksiązkami moze mieć trochę problem z chronologią.
 
Jak również Gra o Tron - seria ma wiele wątków, których nie ma w serialu, osobiście czytało mi się ją dobrze pomimo, ze wcześniej oglądałem serial. Dodam, ze ostatnio bardziej cenię audiobooki https://virtualo.pl/ - kupowałam ostatnio tutaj, maja dobre promocje na 50% zniżki na wiele pozycji. Jakoś wygodniej mi się czyta z kindle.

W temacie: Biżuteria

10 czerwiec 2021 - 08:24

No wlaśnie sama dla siebie szukam nowych złotych kolczyków.Dodam może, ze interesują mnie raczej kolczyki na wkrętki, nie chcę sobie kupować długich wiszących. Mam małe dziecko i już kilka razy przekonałam się, ze niemowlak plus długie kolczyki nie jest zbyt dobrym zestawieniem :D

 

Może doradzicie gdzie szukać biżuteri i co wybrac dla siebie?

zlote-kolczyki-sniezka.jpg

 

Mam na oku takie snieżynki z tego sklepu https://ergold.pl/108-zlote-kolczyki Czy jednak można je nosić zimą? 


W temacie: Dziecieca oaza :)

09 czerwiec 2021 - 09:27

Dziewczyny szukam obecnie jakichś ładnych tapet do pokoju córki. Doradzicie gdzie mogę znaleźć?