Skocz do zawartości

Babskiswiat.net używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Mahjong
Opis: Nieśmiertelna gra. Mahjong html5 online.

2048
Opis: Hit 2014. Prosta, logiczna i niezwykle wciągająca gra 2048.

Saper
Opis: Saper - kto nie zna tej gry...
Zdjęcie

Jak Wasza samoocena wpływa na Wasz seks?

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#1 seksuolożka

seksuolożka
  • Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 20 sierpnia 2009 - 23:17

Przede wszystkim: Cześć!
To mój pierwszy post na tym forum, więc witam wszystkich!
Jestem studentką V roku seksuologii klinicznej na wydziale psychologii i mam do Was drogie Panie :) małe pytanie :)

Być może zastanawiałyście się kiedyś jak Wasze kontakty seksualne wyglądałyby gdybyście były trochę bardziej pewne siebie?
Myślicie, że Wasza samoocena przeszkadza, czy pomaga Wam w życiu seksualnym?

Bardzo interesuje mnie Wasze zdanie! Pytam, ponieważ piszę pracę magisterską na ten temat.

Oprócz dyskusji, zapraszam również Was, do wzięcia udziału w krótkim, ANONIMOWYM badaniu testowym, które przyczyni się znacznie do napisania wyżej wymienionej pracy.
Chętne proszę o kontakt mailowy, albo PW

pozdrawiam!

#2 annaka

annaka
  • Użytkownik
  • 45 postów

Napisano 06 listopada 2009 - 21:12