Informacje: Wiek: 25 Dołączyła 424 dni temu Posty: 5800 Skąd: London City ;)
Profil: Imię: Ania
Partner: Lukasz
Nastrój:
Wysłany: 2008-03-29, 14:36
Madzik moze on ma taki stres narzeczonego najpierw sie zdecydowal a teraz sie wystraszyl odpowiedzialnosci
ale rzeczywiscie przesadzil po co zabierac pierscionek?nawet jak sie ludzie rozwodza to sobie obraczek nie zabieraja, chyba
oby sie wszystko miedzy wami jakos ulozylo
Informacje: Wiek: 34 Dołączyła 419 dni temu Posty: 1509 Skąd: Śląsk
Profil: Imię: Dorota
Wzrost: średni
Włosy: blond
Stan: panna
Wysłany: 2008-03-31, 11:06
Madzik bardzo mi przykro z tego powodu.
Jedna kłótnia i już zabiera pierścionek?
To jak silne są jego uczucia skoro tak zrobił?
Życie nie zawsze będzie takie jak tego oczekiwał i co wtedy?Za każdym razem będzie się rozwodził?
Są mężczyźni bez klasy.
Na bym już tego pierśconka chyba nie chciała - zresztą trudno powiedzieć-zależy od sytuacji.
Nie mam doświadczenia i może dlatego nie bardzo wiem jak by to było i co się wtedy czuje.
Angik romantyk z tego Twojego partnera.
Gratulacje
_________________ Przyjacielem jest ten, kto wie o Tobie wszystko i nie przestaje Cię kochać
Wysłany: 2008-04-01, 09:50
angik1683 napisał/a:
dziekuje bardzo no i mam nadzieje ze jego romantyczna natura bedzie sie czesciej objawiac
proszę mi tu nie narzekać-mi się nigdy nikt nie oświadczył i pewnie nie oświadczy.
Znajomej chłopak oświadczył się mniej więcej tak: "scesz ze mno być"? no wjysz, ta żona?" - w tłumaczeniu z języka śląskiego "chcesz ze mną być?no wiesz , tą żoną".
Wymiękłam
_________________ Przyjacielem jest ten, kto wie o Tobie wszystko i nie przestaje Cię kochać
Informacje: Wiek: 20 Dołączyła 382 dni temu Posty: 1797
Profil: Włosy: brązowe
Nastrój:
Wysłany: 2008-04-01, 12:19
Dorotea, każda kobieta marzy o tej chwili, ja wciąż marzę może się też doczekam, najśmieszniejsze jest to, że nie mam jakichś wymagań co do zaręczyn, ważne żeby były szczere i z miłości