Skocz do zawartości

Babskiswiat.net używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Mahjong
Opis: Nieśmiertelna gra. Mahjong html5 online.

2048
Opis: Hit 2014. Prosta, logiczna i niezwykle wciągająca gra 2048.


Saper
Opis: Saper - kto nie zna tej gry...

Zdjęcie

miesiączka


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
545 odpowiedzi w tym temacie

#21 calineczka

calineczka
  • Użytkownik
  • 7470 postów

Napisano 21 kwiecień 2008 - 21:20

xoleczkax, z tego co sie orientuje chociaz tabletek nigdy nie brałam to takie długie krawienie normalne nie jest <bezradny></span> ale może bardziej doinformowane dziewczyny bardziej pomoga chociaz wydaje mi sie , że najlepiej byłoby iśc do lekarza
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#22 Aśka88

Aśka88
  • Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 21 kwiecień 2008 - 22:16

:-? Wiecie coo. Ja rowniez mam troszke problem. Spoznia mi sie okres i to dosyc sporo. Ostatnia miesiaczka skończyla mi sie 10 marca i do tej pory nastepna sie nie pojawila. Wspolzylam z chlopakiem 5 kwietnia... oczywiscie bylismy zabezpieczeni i zawsze bardzo uwazamy przy zblizeniach. Zrobilam test ciazowy ktory wyszedl negatywnie. Pomimo to nadal strasznie sie denerwuje. Wizyte u ginekologa mam dopiero na 7 maja W sumie ostatnio duzo sie stresowalam moze to przez to? Ale az takie opoznienie... Cholera. Moja ostatnia miesiączka byla tez opozniona o pare dni ale nie az o tyle. Prosze napiszcie co myslicie o mojej sytuacji. :-(

#23 madzia

madzia
  • Użytkownik
  • 6640 postów

Napisano 22 kwiecień 2008 - 07:57

xoleczkax, to czeste zjawisko przy pierwszym opakowaniu tabletek. skonsultuj to z lekarzem, byc moze zaleci ci inne...nie wiem?

Aśka88, 10marca...wiec nastepny okres kiedy powinnas dostac? ilodniowe masz cykle?
5 kwietnia to mysle, ze juz byl dzien na krotko przed spodziewana @ i jeszcze do tego sie zabezpieczaliscie wiec bylabym spokojna :) test zawsze mozesz powtorzyc lub isc na badanie z krwi. jest w 100% pewne.

W sumie ostatnio duzo sie stresowalam moze to przez to?

mozliwe. ale dam ci z mojego przykladu, ze mi nigdy stresy czy zmiany klimatu nie wplywaja na @ i bardzo sie z tego ciesze :)
Nigdy nie rozmawiaj z idiotą, najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.

#24 Dorotea

Dorotea
  • Użytkownik
  • 1428 postów

Napisano 22 kwiecień 2008 - 10:25

Aśko jeżeli cykle się opóźniają, to dobrze je wyregulować np. tabletkami.
Nieregularne cykle są przyczyną powstawania cyst, guzów i wielu innych rzeczy.
Może masz poprostu zaburzenia hormonalne?
To się zdarza
Przyjacielem jest ten, kto wie o Tobie wszystko i nie przestaje Cię kochać

#25 bigasia

bigasia
  • Użytkownik
  • 5 postów

Napisano 22 kwiecień 2008 - 20:12

Biore tabletki anty juz ponad pół roku i dziś rano przyszedł wampirek ale coś bardzo skąpy :-/ i nie wiem czemu :-| termin okresika sie zgadza i nie było by w tym nic dziwnego gdyby 2-3dni wcześniej nie ciekło mi coś brazowego :-? nie wiem co to moglo byc <bezradny></span> jakas bezwonna wydzielinka:) Po okresiku mam zamiar udać sie do ginekologa, zobaczymy co powie

#26 seli19

seli19
  • Użytkownik
  • 536 postów

Napisano 22 kwiecień 2008 - 22:13

Jak słysze: OKRES to mam ciarki:( nie znoszę po prostu nie nawidzę tych dni:( na samą mysl chce mi się płakać... przed chodzę taka zła i nerwowa, i mam ochotę pozabijać wszystkich facetów:P a jak mam okres to przechodzę tortury bez nurofenu forte nie ruszam się z łóżka, jedyny plus, że wszystko odbywa się w miarę regularnie ufff:P

strasznie nas doświadczyła matka natura:(

#27 Dorotea

Dorotea
  • Użytkownik
  • 1428 postów

Napisano 23 kwiecień 2008 - 08:03

strasznie nas doświadczyła matka natura:(

oj to współczuję.
Ja jedna pyralgina i jest spokój.
A bierzesz tabletki?
One łagodzą bóle menstruacyjne.
Można brać przez jakś czas aż się wszystko unormuje.
Choć czasami niestety lekarze mówią,że "taka uroda" i nic się nie poradzi <bezradny></span>
Przyjacielem jest ten, kto wie o Tobie wszystko i nie przestaje Cię kochać

#28 Olciiia

Olciiia
  • Użytkownik
  • 10000 postów

Napisano 23 kwiecień 2008 - 08:09

Ja cos o tym wiem, u mnie bylo tragicznie ale juz o tym pisalam, powiem jeszcze ze faktycznie po tabletkach anty nic nie boli ale ja juz nie biore i bole powrocily ale az tak silne jak kiedys :-D

#29 seli19

seli19
  • Użytkownik
  • 536 postów

Napisano 23 kwiecień 2008 - 09:14

Dorotea

A bierzesz tabletki?

nie biorę tabletek anty:( właściwie to myslę,że ich nie potrzebuje po silnym środku przeciwbólowym wszystko przechodzi i da sie już normalnie funkcjomować... i tak się zastanawiam czy warto po nie sięgać... czy nie mają skutków ubocznych czy są zdrowe dla organizmu, czy kiedys będą kolidowały z zajsciem w ciąże... i zawsze mam masę pytań bez odpowiedzi bo różnie się mówi o tabletkach...

#30 Dorotea

Dorotea
  • Użytkownik
  • 1428 postów

Napisano 23 kwiecień 2008 - 10:09

czy nie mają skutków ubocznych

u mnie działały jak "insulina dla cukrzyka".
Zniknęły cysty na jajnikach, cysty w piersiach, silny trądzik, który wręcz deformował mi twarz, ale to indywidualna sprawa.
Najlepiej zapytać lekarza
Przyjacielem jest ten, kto wie o Tobie wszystko i nie przestaje Cię kochać

#31 seli19

seli19
  • Użytkownik
  • 536 postów

Napisano 23 kwiecień 2008 - 10:21

Dorotea tak najlepiej będzie jak się z tym wszystkim wybiorę do lekarza:)

#32 Dorotea

Dorotea
  • Użytkownik
  • 1428 postów

Napisano 23 kwiecień 2008 - 10:23

Dorotea tak najlepiej będzie jak się z tym wszystkim wybiorę do lekarza:)

no pewnie, może się okazać,że coś poradzi i nie będziesz niepotrzebnie cierpieć.
Powodzenia
Przyjacielem jest ten, kto wie o Tobie wszystko i nie przestaje Cię kochać

#33 Princessa

Princessa
  • Użytkownik
  • 197 postów

Napisano 14 maj 2008 - 13:23

Mam pytanie, ile trwają u was miesiaczki? U mnie jest tak ze 2 dni sa w miare normalne a dwa ostatnie bardzo skape...

#34 Kahela

Kahela
  • Użytkownik
  • 5351 postów

Napisano 14 maj 2008 - 13:33

Princessa, ja mam równo tydzień i przez pierwsze 4 dni umieram - masakra!
Do dupy było w Peru...więc wróciłam... :-D

#35 Jewel

Jewel
  • Użytkownik
  • 3742 postów

Napisano 14 maj 2008 - 13:51

Ja miałam 5 dni a teraz zmniejszyło mi się do 3-4 dni, ale to normalne.
"miłość jest ślepa dlatego lubi ciemność"

#36 asia21_87

asia21_87
  • Użytkownik
  • 7854 postów

Napisano 14 maj 2008 - 13:55

u mnie roznie, ale pzewaznie to do 6 dni max i pierwsze 2 dni to masakra jest a pozniej spokoj
Dołączona grafika

Dołączona grafika

#37 Jewel

Jewel
  • Użytkownik
  • 3742 postów

Napisano 14 maj 2008 - 13:56

U mnie pierwszy dzień jest straszny i ostatni.
"miłość jest ślepa dlatego lubi ciemność"

#38 Agula

Agula
  • Użytkownik
  • 1469 postów

Napisano 14 maj 2008 - 14:05

Ja mam w sumie 6 dni, niekiedy 7 dni tylko, że pierwsze 4 dni są bardzo obfite i bolesne, a pozostałe, to już pikuś! ;-)

#39 angik1683

angik1683
  • Użytkownik
  • 8134 postów

Napisano 14 maj 2008 - 14:26

u mnie ostatnio sie pokickalo i jest raz tak raz tak,ale zazwyczaj 4-5 dni,pierwszy dzien bolesny,a poznej to z gorki i w sumie 4- 5 dzien to plamienie tylko mam
sl-11609.png
as1cEZoB0360010MDAwOGQ0fDIwMTM4MmpkfERhd
ZAPRASZAMY WSZYSTKIE MAMY...i nie tylko ->

#40 cerrata

cerrata
  • Użytkownik
  • 13852 postów

Napisano 14 maj 2008 - 15:27

ja mam zawsze 5 dni
dwa ostatnie takie skąpe są , całe szczęście :)
nie ma mnie tu i nie będzie.





Podobne tematy Collapse

  Temat Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych