Skocz do zawartości

Babskiswiat.net używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

Mahjong
Opis: Nieśmiertelna gra. Mahjong html5 online.

2048
Opis: Hit 2014. Prosta, logiczna i niezwykle wciągająca gra 2048.


Saper
Opis: Saper - kto nie zna tej gry...

Zdjęcie

Czy posiadacie oszczędności


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 odes

odes
  • Użytkownik
  • 281 postów

Napisano 02 marzec 2021 - 08:15

Mam pytanie do osób,  które mają oszczędności i cos z nimi robią.  I nie o zakupy ładnych rzeczy mi chodzi 🙂 Jako, że sytuacja wygląda,  jak wygląda i że możliwe jest, że inflacja się rozhula, chciałabym jakoś zabezpieczyć to, co sobie uciułałam. Nie jest tego dużo (obiektywnie) , ale jednak nie chciałabym,  żeby odmawianie sobie wielu rzeczy przelozylo sie na to, ze będę mogla sobie kupić waciki.
I tu pytanie do Was. Czy to dobry moment na inwestowanie?  A jesli tak, to w co najlepiej? Nie chodzi mi o wielkie zyski. Wazniejsze jest dla mnie ograniczone ryzyko i nie tyle wzbogacenie sie, co brak strat. Podpowiecie, co Wy robicie, albo gdzie mozna sie douczyc?
 


#2 kafffka

kafffka
  • Użytkownik
  • 219 postów

Napisano 02 marzec 2021 - 10:30

Dobrze jest posiadać oszczędności. Szczególnie w obecnej sytuacji. Polecam inwestować na wielu poziomach:

lokaty oraz konta oszczędnościowe

obce waluty

giełda -  ale jedynie bezpieczne spółki surowcowe

ewentualnie obligacje indeksowane inflacja

 

http://korax-finanse...cji-skarbowych/

 

Na stronie mozesz poczytac sobie o rodzajach obligacji skarbowych. 



#3 bizuu4

bizuu4
  • Użytkownik
  • 216 postów

Napisano 20 kwiecień 2021 - 11:27

Teraz bez oszczędności to można zginąć, cieszę się, że coś miałam na czarną godzinę



#4 lila19

lila19
  • Użytkownik
  • 43 postów

Napisano 27 kwiecień 2021 - 10:15

Mam tak samo!



#5 bizuu4

bizuu4
  • Użytkownik
  • 216 postów

Napisano 18 maj 2021 - 07:06

Podobno teraz warto inwestować w ziemię i nieruchomości, ale nie każdy tyle kasy ma



#6 klaudiafiszka

klaudiafiszka
  • Użytkownik
  • 31 postów

Napisano 04 lipiec 2021 - 13:21

ja zdecydowalam sie tez dodatkowo oszczedzac w programie PPK :) poczytalam dokladnie zasady  na https://www.mojeppk.pl/ i stwierdzilam, ze sprawdze. Teraz ciesze sie ze nie zrezygnowalam, bo zyski sa nie male :)



#7 Chiquita

Chiquita
  • Użytkownik
  • 331 postów

Napisano 20 październik 2021 - 11:49

Mam niewielkie oszczędności, i jakiś czas temu zastanawiałam się, jak bezpiecznie zainwestować. Natknęłam się na pojęcie portfela inwestycyjnego, tutaj można przeczytać o tym więcej. Co myślicie? Wygląda obiecująco...



#8 Amman

Amman
  • Użytkownik
  • 152 postów

Napisano 02 marzec 2022 - 14:07

Oszczędności zawsze warto mieć i lepiej się ich nie pozbywać, czasem lepiej nawet wziąć kredyt lub pożyczkę niż zerować się z oszczędności. Jeśli ktoś z Was rozważa taką opcję, to polecam artykuł http://http://moneye...-pozabankowych/ , uważam, że w niektórych przypadkach nawet chwilówki są ok, jeśli tylko wiemy, że uda nam się je zwrócić w terminie.



#9 Chiquita

Chiquita
  • Użytkownik
  • 331 postów

Napisano 21 marzec 2022 - 14:17

Na chwilówkę to bym się nie zdecydowała, ale kredyt juz czemu nie.



#10 dwunastka12

dwunastka12
  • Użytkownik
  • 56 postów

Napisano 22 wrzesień 2022 - 13:27

mam oszczędności odłożone na ppk, wcale się jakoś tym bliżej nie interesowałam aż się w końcu tam zalogowałam i patrze a tam prawie 5 tysi się uzbierało, miło mnie to zaskoczyło szczerze mówiąc :)







Podobne tematy Collapse

  Temat Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych