Pati masz racje,ze do tego trzeba dojrzec.
Ja twierdze takze,moze wyda sie wam to glupie,ze mamy gdzies to wszytko tam u gory zapisane jak ma byc.Bylam juz raz w bardzo dlugim zwiazku tez chcialam miec dzidzie i jakos nie wyszlo z czego bardzo sie ciesze,bo napewno bym z nim nie byla a z moim mezem zajelo mi niecaly miesiac i bylam w ciazy
Moja przyjaciolka stara sie z M juz 5 lat i nic wszystko jest w porzadku a nie moze zajsc wyjezdzali na urlopy aby sie rozluznic probowali juz wszastkiego i nic moja siostra byla u mnie jak bylam w 3 miesiacu dotykala moj brzuszek i mowila jak bardzo by chciala takze miec dzidzie--nie musiala dlugo czekac teraz jest w 5 miesiacu ciazy
Informacje: Wiek: 25 Dołączyła 462 dni temu Posty: 4055 Skąd: mam wiedzieć?
Profil:
Wysłany: 2007-11-30, 13:42
Na początku radzę wybrać się do endokrynologa. Trzeba zbadać hormony, od tego zazwyczaj się wychodzi. Jeśli poziom hormonów jest odpowiedni to należy zacząć stymulację.
Nie jestem lekarzem, ja to tak na chłopski rozum
_________________ "miłość jest ślepa dlatego lubi ciemność"
Informacje: Wiek: 34 Dołączyła 333 dni temu Posty: 1509 Skąd: Śląsk
Profil: Imię: Dorota
Wzrost: średni
Włosy: blond
Stan: panna
Wysłany: 2007-11-30, 13:49
właśnie! znam specjalistę, który u siebie w gabinecie robi wszystkie badania włącznie z hormonami aby znaleźć przyczynę bezpłodności.
Jak już zna się przyczynę to można zacząć leczyć.
Tylko, że to lekarz ze śląska
_________________ Przyjacielem jest ten, kto wie o Tobie wszystko i nie przestaje Cię kochać
Informacje: Wiek: 24 Dołączyła 597 dni temu Posty: 2323 Skąd: wałbrzych
Profil: Imię: monika
Wzrost: 170
Partner: Michał :*
Wysłany: 2007-11-30, 17:03
mam zamiar w styczniu wybrac się do lekarza na badanie drożności jajowodów, bo juz mija czas prób zajsc w ciaze, jak bedzie wszystko spoko z nimi, to nie wiem jak misia zmusic do badania plemników.