Informacje: Wiek: 18 Dołączyła 40 dni temu Posty: 5 Skąd: Polska
Profil: Imię: Alusia
Wzrost: 160 cm
Włosy: ciemny brąz
Stan: panna
Wysłany: 2008-10-13, 19:07 Jaki jest pierwwszy raz??
Wiem , że to może głupie pytanie ,ale chciałam Was spytaćjak to jest gdy robi sie to pierwszy raz?? Ja nie mam doświadczenia w tym i wogole się w tym nie orientuje:/
Jedno co wiem do moich kolezanek to to ze baaardzo boli pierwszy raz ale nic poza tym nie wiem:( Wogle to jaki typ sexu stosuje sie tak na pierwszy raz??
scaliłam do tego tematu, poczytaj i zapraszamy do dyskusji...
Ostatnio zmieniony przez Kahela 2008-10-13, 20:01, w całości zmieniany 1 raz
Informacje: Dołączyła 114 dni temu Posty: 2171 Skąd: Gostyń
Profil: Imię: Klaudia
Stan: panna
Wysłany: 2008-10-13, 19:32
Temat podobny już jest, to raz. Ale jak już tu jestem to odpowiem.
A więc pierwszy raz każda osoba przeżywa indywidualnie, więc nie jest powiedziane, że wszystkich boli... Możliwe, że będzie to w twoim przypadku bezbolesne lub chociaż nieprzyjemne. Nie ma się czym na zapas stresować. Jeśli będziesz miała swój pierwszy raz z osbą którą kochasz i z którą czujesz się gotowa to zrobić, to z pewnością nie będziesz żałować i przedwcześnie panikować. Najlepiej zadbać o odpowiedni klimat, bo to niby ważne, a pozycja na pierwszy raz? Klasyczna.
15 lat... w sumie to tej nocy mialam juz pozniej 16 3 miesiace razem. On byl starszy i to nie byl tez i jego pierwszy raz. Wtedy strasznie mnie to wkurzalo, ale teraz z perspektywy czasu wiem ze dzieki temu ja przeszlam przez to wyjatkowo leciutko. Na poczatku troche bolalo... ale tyyyle mnie przygotowywal, ze pozniej pozadanie bylo wieksze niz bol. Kochalismy sie tyle godzin ze... jak kroliki Chyba nawet mialam, lub bardzo zblizylam sie do jakiegos orgazmu . On mial za to ze 4... i wszystko bez zadnego zabezpieczenia... ehh, to byly gowniarskie lata Teraz, choc juz dlugo nie jestesmy razem to wspominamy to bardzo cieplo Niczego nie zaluje.