Dziewczyny zgromadźmy w jednym temacie nasze zawody, będzie chyba łatwiej kojarzyć I napiszcie dlaczego wybrałyście taką pracę, a nie inną? Czy ją lubicie? A może chciałybyście zmienić w najbliższej przyszłości??
Ja jestem nauczycielem języka angielskiego w szkole podstawowej Swoją pracę uwielbiam i nie zamieniłabym jej na nic innego Praca w zasadzie przyszła do mnie sama - na 3 roku studiów miałam mieć praktyki pedagogiczne, a że mama jest dyrektorem szkoły, to zapytała, czy nie chciałabym w ramach tych praktyk popracować na pół etatu No i oczywiście chciałam I tak od września zacznę 5 rok pracy W sumie to chyba wiem, że pracy nie zmienię. Pieniążki są jakie są - ale tyle satysfakcji ile daje mi ta praca, nie da mi chyba żadna inna. Kusi mnie, żeby spróbować swoich sił w gimnazjum, ale w "naszej" szkole jest tak świetny klimat, świetni ludzie, dobre układy z szefem że nie ptrafię tak po prostu przenieść się gdzie indziej. Od września będę w końcu miała pierwszy raz wychowawstwo i jestem bardzo ciekawa tego nowego wyzwania
Informacje: Wiek: 23 Dołączyła 644 dni temu Posty: 1503 Skąd: Wałbrzych
Profil: Imię: Marzena
Wzrost: 155 cm.
Włosy: Brunetka
Stan: Na smyczy :)
Wysłany: 2007-08-08, 11:03
Ja z zawodu wyuczonego jestem: Sprzedawcą (zawodówka),Technikiem handlowcem (technikum pozawodowe),kosmetyczką (studium,w trakcie nauki) oraz stylistką paznokci (ukończony kurs oraz staż) aktualnie po ostatnim wylaniu mnie z pracy jestem bezrobotna,ale ogólnie chciałabym pracować w salonie własnie jako stylistka paznokci bo taka praca sprawia mi przyjemność
Informacje: Wiek: 24 Dołączyła 417 dni temu Posty: 5527 Skąd: Leeds
Profil: Imię: Monika
Wzrost: 170
Włosy: blond
Stan: panna
Partner: Paweł
Wysłany: 2007-08-08, 11:54
Madzia81 napisał/a:
W sumie to chyba wiem, że pracy nie zmienię.
Wcale sie nie dziwie, z takim dyrektorem Dobrze jest mieć znajomości, co tu ukrywać