Informacje: Wiek: 22 Dołączyła 149 dni temu Posty: 2038 Skąd: gdzieś z południa ;)
Profil: Stan: all alone ;)
Wysłany: 2008-09-23, 20:51
jak już kiklakrotnie wspominałam jestem obecnie pilotką (wycieczek), a na wakacjach wychowuję innych na koloniach i obozach w sumie studiujęturystykę więc wszystko zostaje w rodzinie
Informacje: Wiek: 24 Dołączyła 115 dni temu Posty: 1304 Skąd: centrum
Profil: Wzrost: 173
Włosy: brąz
Stan: panna
Partner: mr. D.
Nastrój:
Wysłany: 2008-09-24, 13:44
Ja z kolei pracuję w firmie zajmujące się sprzedażą okien, przyjmuję zamowienia, jestm tzw. sekretarką. Ale już w następnym roku (jeśli mi się uda to w marcu) skończę studia.
Informacje: Wiek: 24 Dołączyła 479 dni temu Posty: 36
Profil: Imię: Kasia
Wzrost: 178
Włosy: Brązowy
Wysłany: 2008-11-25, 11:27 Czy lubicie swoją pracę JJ
Witam. jak to jest z waszą pracą ?? Często zmieniacie otoczenie czy udało się wam znaleśc tą wymarzoną ?? jaki jest szef i jakie macie na niego sposoby ??
Ja puki co cały czas pracuję w jednym miejscu,w hotelu jako recepcjonistka,właśnie byłam odebrac umowę o przedłużenie pracy. Ale nie powiem,żeby to była moja wymarzona praca,przy najbliższej sposobności chciała bym ją zmienić Szef niby ok,ale ma swoje "erotyczne"poczucie humoru które czasami mnie irytuje ale ogólnie nie narzekam...tak bardzo...,chociaż pensja mogła by być konkretniejsza
_________________ Gdy na mnie patrzysz to wiem o czym myślisz, chcesz ze mnie czerpać słodkie korzyści!Wyluzuj koleś! Weź zimny prysznic! Nic nie kombinuj bo nic nie wymyślisz...! ;p
Informacje: Wiek: 19 Dołączyła 464 dni temu Posty: 92 Skąd: Chojnice
Profil: Imię: Asia
Wzrost: 163
Włosy: blond ^^
Stan: panna ;]
Partner: brak :)
Nastrój:
Wysłany: 2008-11-25, 14:54