Informacje: Wiek: 20 Dołączyła 390 dni temu Posty: 3317 Skąd: Łódź
Profil: Imię: Ania
Wzrost: 168
Wysłany: 2007-09-12, 12:03
Kasiula napisał/a:
Ja skończyłam filologię romańską i jestem nauczycielką języka francuskiego. Nie pracuję, bo zajmuję się dzieckiem.
ooo uczylam sie tego jezyka 3 lata w liceum i bardzo polubilam xD
ale na studiach wybralam angielski (to standard) i jezyk migowy ;]
_________________ Jestem jeszcze trochę zakochana resztkami bezsensownej miłości i jest mi tak cholernie smutno teraz, że chcę to komuś powiedzieć. To musi być ktoś zupełnie obcy, kto nie może mnie zranić..
Informacje: Wiek: 19 Dołączyła 318 dni temu Posty: 172 Skąd: Sanok
Profil: Imię: Kasia
Wzrost: 167
Włosy: jasne
Wysłany: 2007-09-13, 01:27
a ja jestem kelnerka w knajpie..przez wakacje:) Nie powiem ze łatwa praca bo nie jest..trzeba użerac sie z pijanymi facetami, i duzo pracy..ale.czesto jest fajnie:)
_________________ ..gdy jest bardzo smutno, to kocha sie zachody słońca..
Informacje: Wiek: 22 Dołączyła 423 dni temu Posty: 4272
Profil:
Wysłany: 2007-09-13, 10:41
chocolate, ja kiedys b. chcialam pracowac w barze. Nawet mialam juz jedna rozmowe z wlascicielka...ale kiedy szukala kogos to "zapomniala" o mnie ech...mogla byc szczera
Pozniej moj Misiek otworzyl knajpke (zle na tym wyszedl) wiec mu zawsze pomagalam, uwelbiam ta prace wiec ci zazdroszcze
Informacje: Wiek: 19 Dołączyła 318 dni temu Posty: 172 Skąd: Sanok
Profil: Imię: Kasia
Wzrost: 167
Włosy: jasne
Wysłany: 2007-09-13, 23:20