Informacje: Wiek: 23 Dołączyła 537 dni temu Posty: 2842 Skąd: Wałbrzych
Profil: Imię: Ania
Włosy: blondi :P
Wysłany: 2007-06-28, 11:05 Frytka :)
A co możecie o niej powiedzieć? Oglądałam ostatnio jak była u Kuby W. - sama o sobie mówiła, że ona jest znana z tego, że jest znana. I mówiła, że ona ma pomysł na siebie no tak, bzykanie się w jacuzzi na oczach widzów, to jest dobry pomysł na siebie A jak Kuba sie jej pytał, co ona robi takiego, że na okładkach gazet sie pojawia, to ona mówi: "Nie wiem, Kuba czy wiesz, ale ja studiuję"... Ano faktycznie, to ja też chce na okładkę
Informacje: Wiek: 24 Dołączyła 483 dni temu Posty: 1406 Skąd: wałbrzych
Profil: Imię: monika
Wzrost: 170
Włosy: blond
Partner: Michał :*
Wysłany: 2007-06-28, 16:38
mnie tez strasznie wkurza. komentuje umiejetnosci innych, a sama nie ma praktycznie zadnego talentu. jej spiew do pieknych nie nalezy, zawiedziona jest, ze nikt jej nie chce dac szansy zagrania w filmie, a ja sie wcale nie dziwie, bo moze jest zbyt charakterystyczna i słynna z rzeczy, które nie przysparzaja dumy. pieknoscia nie jest, a ma sie nie wiadomo za kogo. ach i to jej słynne nazwisko, które ciagle podkresla...
_________________ Kobieta chce być kochana bez powodu, bez dlaczego, dobrych manier, wdzięku, inteligencji, ale dlatego, że ona jest.
Informacje: Dołączyła 350 dni temu Posty: 6473 Skąd: Pokaż na mapie
Profil:
Wysłany: 2007-07-03, 12:14
jeeeeeee kobity wyzwolone łączmy się hahahahahaha ....żartuje ja tam nic do niej nie mam jak lubi publicznie to jej spr a ken nie byl taki najgorszy(oczywiscie wizualnie ...bo charakter mial beznadziejny ) i sprzet mial całkiem całkiem a ten z baru z ktorym sie poscila tez byl ladniusi ona lubi pokazywac...ja patrzec hihihi jej sprawa dzieki niej było o czym pogadac a w zagranicznych edycjach bzykali sie normalnie...przy swietle i przed lustrem, wiec ona jeszczse nie jest taka najgorsza