Informacje: Wiek: 25 Dołączyła 222 dni temu Posty: 744 Skąd: tu i tu... i tam
Profil: Imię: Marta
Włosy: blond
Stan: zakochana
Partner: Aruś
Wysłany: 2007-10-09, 11:39
Dołączam do grona zainteresowań fotografią. Ja narazie jestem amatorką i większość nie udanych zdjęć zwalam na kiepski aparat. Jak to moja koleżanka dobrze ujęła:
"Amatorzy – martwią się o sprzęt.
Profesjonaliści – martwią się o pieniądze.
Mistrzowie – martwią się o światło."
Mam taką małą cyfrówkę Canona A430, w większości robię zdjęcia obiektom latającym, czyli moim dwom(kurcze jak to się odmienia) psom. Pokażę Wam niedługo.
Informacje: Wiek: 24 Dołączyła 303 dni temu Posty: 5536 Skąd: Leeds
Profil: Imię: Monika
Wzrost: 170
Włosy: blond
Stan: panna
Partner: Paweł
Wysłany: 2007-10-09, 12:49
martula napisał/a:
Mam taką małą cyfrówkę Canona A430, w większości robię zdjęcia obiektom latającym, czyli moim dwom(kurcze jak to się odmienia) psom. Pokażę Wam niedługo.
to wszystko zależy jakim aparatem jest wykonywane zdjęcie... oceniając wygląd zdjęć tak jak wcześniej napisały dziewczynki słaba jakość... a oceniając to co jest na zdjęciach hmm....smutne widoki
Informacje: Wiek: 22 Dołączyła 370 dni temu Posty: 3858
Profil:
Wysłany: 2008-04-16, 16:42
ja bym powiedziala, ze to komorka robione
nie wiem co mamy oceniac? tworczosc?
ja jakos specjalnie nie interesuje sie przyroda itp. a wykonanie i pomysl zdjec w skali od 1 do 10 ocenie na hmmm 2+, naciagane 3
podoba mi sie tylko drugie zdjecie, pod kazdym wzglegem.
_________________ Nawet ten cholerny czas...
Nie rozdzieli nas...
Informacje: Dołączyła 350 dni temu Posty: 6473 Skąd: Pokaż na mapie
Profil:
Wysłany: 2008-04-16, 16:56
2 zdjęcie bardzo ładne ostatnie bardzo ciekawy pomysł
a przedostanie mnie zainteresowało...tzn nie sam widok co te kolory na tym wzgórzu....jakby błękit przetykany rózem... co to
macie racje,chyba jakosc nie zbyt,ale to dlatego,ze robiona sa kamera,kamera z funkcja aparatu...:/(nie komorka)