Niezupelnie mnie ta kwota nie dziwi bo mieszkania bardzo poszly w góre .Mój brat chcial kupic i za takie juz wypasione wyszlomu...........ok 800 tys z urzadzeniem wiec kupil dzialke i bedzie sie budowal bo taniej wyjdzie
a za swoje dwa pokoje kuchnia lazienka i korytarz pewnie dostana jakies 250 tys a dali niecale 200
Informacje: Wiek: 20 Dołączyła 246 dni temu Posty: 1236
Profil: Włosy: brązowe
Stan: zaręczona
Partner: S.
Wysłany: 2007-12-19, 23:16
Lepiej stawiać dom. U mnie to o tyle mniejszy problem, że ja dom mam(właściwie to połowę), a S mieszkanie(mieszka ta teraz jego siostra). Tylko co z tego jak nie tam, gdzie chcemy mieszkać? Teraz wynajmujemy, mamy zamiar kupić w niedługim czasie coś, a później budować dom, a z tym to już mniejszy problem, bo u nas rodzina z dwóch stron to architekci(tata, tesć, S i ja studiuję arch:) )
Zielonooka, u nas ja tez niby mam dom a wnim uuuu 7 osob a Krzysiek bedzie mial mieszkanie tylko tescie czuja się swietnie i nie bedziemy czekac aż .... wiadomo sto lat im ... tak wiec tez sytuacja dziwna
Informacje: Dołączyła 414 dni temu Posty: 4258 Skąd: Pokaż na mapie
Profil:
Wysłany: 2007-12-19, 23:21
a mnie te ceny i tak dziwią troche kosmiczne ja za mieszkanie dałam 55 tys i mam 55 metrów, w tym 3 pokoje fakt, że pewnie drugie tyle włożyliśmy w remont i urządzenie mieszkania, ale to w sumie wyszło koło 100 tys. a nie prawie 400
Informacje: Wiek: 20 Dołączyła 246 dni temu Posty: 1236
Profil: Włosy: brązowe
Stan: zaręczona
Partner: S.
Wysłany: 2007-12-19, 23:53
No to my się nastawiamy tak na ok200-2500 tys. Teraz tylko poczekać jak się ułoży sprawa firmy mojego Sebastiana i wtedy będziemy się rozglądać:) Mam nadzieję, że to będzie po wakacjach, ale nie mam pojęcia jak to się ułoży.
U nas w ciagu kilku lat zrobil sie normalnie tłok w Luboniu bo wielkie firmy buduja mieszkania wszedzie gdzie tylko wolne miejsce no i wszyscy sie zjezdzaja bo to nie Poznan a jednak wszedzie blisko do duzego miasta