Informacje: Wiek: 25 Dołączyła 583 dni temu Posty: 4055 Skąd: mam wiedzieć?
Profil: Nastrój:
Wysłany: 2007-06-24, 14:15 Co studiujecie ??
Jestem ciekawa co studiujecie albo po jakich studiach jesteście ??
Ja zacznę Jestem na ostatnim roku inzynierii chemicznej i procesowej na PS a co dalej? nie wiem Chyba zrobię podyplomowe pedagogicznę i do szkoły bo inzynier ze mnie marny
_________________ "miłość jest ślepa dlatego lubi ciemność"
Informacje: Wiek: 23 Dołączyła 772 dni temu Posty: 2959 Skąd: Wałbrzych
Profil: Imię: Ania
Włosy: blondi :P
Wysłany: 2007-06-25, 09:09
Ja studiuję Stosunki Międzynarodowe na Akademii Ekonomicznej i w poprzednim semestrze zaczęłam też robić tam drugi kierunek - Finanse i Bankowość fajne rozwiązanie, bo kończę studia i tak w tym samym czasie co kończyłabym robiąc jeden kierunek, a jednak będę miała dwa osobne dyplomy no i dwie prace magisterskie do napisania tak na marginesie
jestem po socjologii (licencjackie) i filologii angielskiej (magisterskie). I narazie studiów mam dość w przyszłości pewnie zrobię zarządzanie przedsiębiorstwem, bo gdzieś tam siedzą marzenia o dyrektorowaniu szkołą
Jewel, a jak się mają Twoje studia do pracy w szkole?? Tzn. czego mogłabyś uczyć? Chemii??
Informacje: Dołączyła 576 dni temu Posty: 63 Skąd: Warszawa
Profil: Wzrost: 164
Włosy: czarne
Stan: wolna:D
Wysłany: 2007-06-25, 15:50
Od zawsze chciałam to studiowac (ochrone srodowiska) a teraz powolutku zblizam sie do konca...troche szkoda ze nie ma na mojej uczelni mozliwosci robienia doktoratu:(
Informacje: Wiek: 25 Dołączyła 583 dni temu Posty: 4055 Skąd: mam wiedzieć?
Profil: Nastrój:
Wysłany: 2007-06-25, 16:03
Morfiniasta napisał/a:
Od zawsze chciałam to studiowac (ochrone srodowiska) a teraz powolutku zblizam sie do konca...troche szkoda ze nie ma na mojej uczelni mozliwosci robienia doktoratu:(